OnniBus.comin toimitusjohtaja Lauri Helke osallistui Finlandia-talolla 17.9.2020 järjestettyyn Elisa ICT Day -tapahtuman yhteydessä järjestettyyn paneelikeskusteluun, jossa aiheena olivat digitalisaatio ja asiakaskokemus.
Asiakaskokemus syntyy isoista ja pienistä kohtaamisista asiakkaan ja yrityksen välillä ja niissä kohtaamisissa ja kanssakäymisissä heränneiden mielikuvien ja tunteiden kautta. Pienetkin teot vaikuttavat asiakaskokemukseen. Asiakaskokemus koostuu useista kohtaamisista, niin fyysisistä kuin digitaalisista. Jokaisen yrityksen tavoitteena on varmastikin tarjota ylivertaista palvelua ja asiakaskokemusta – niin myös meidän OnniBussilla. Koska digitaalisten palveluiden tarve lisääntyy koko ajan, on yritysten pystyttävä vastaamaan tähän tarpeeseen. Videolla Lauri kertoo, millaisia kehityshankkeita meillä OnniBussilla on digitaalisten palveluiden kehittämisen suhteen.
Paljon puhutaan asiakaskokemuksesta, mutta vähintään yhtä tärkeää on puhua työntekijäkokemuksesta. Kun työntekijällä on ajantasaiset työskenteleyvälineet, onnistuu luoviminen digitalisoidussa työympäristössä sujuvasti ja työntekijä voi keskittyä olennaiseen – ensiluokkaisen asiakaskokemuksen varmistamiseen.
Voit katsoa alla olevasta videosta Laurin sekä Verohallinnon ja Pirkanmaan Osuuskaupan edustajien kesken käydyn keskustelun. Digitalisaatio on jo tätä päivää – mitä kaikkea se onkaan tulevaisuudessa. Mm. tätä pohditaan keskustelussa.
Digitalisaatiolla kohti ensiluokkaista työntekijä- ja asiakaskokemusta
Elisa ICT Day 17.9.2020: Paneelikeskustelussa mukana Katja Bäckström, Elisa, Marja Koskimäki, Verohallinto, Lauri Helke, OnniBus.com sekä Ville Jylhä, Pirkanmaan Osuuskauppa.
0 Comments